NIVEA Brand History

NIVEA Povijest - 100 GODINA stvaranja

Kako je sve počelo

NIVEA je jedan od brandova za njegu kože kojem se najviše vjeruje. No, bilo je potrebno troje umova kako bi ostvarili jednu viziju koju su dijelili. Sve je počelo 1911. godine, kada je ljekarnik i vizionar Dr. Oscar Troplowitz prepoznao potencijal Eucerita, emulzije koju je razvio kemičar Dr. Isaac Lifschütz.

Eucerit je omogućio povezivanje vode i ulja u kremu, a prva namjena joj je bila u polju medicine. Dermatolog prof. Paul Gerson Unna cijenio je stručno znanje Dr. Lifschütza, te ga je upoznao s dr. Troplowitzem, koji je odmah prepoznao kako bi emulzija vode-u-ulju bila sjajna baza kreme za njegu kože. Sada im je samo bilo potrebno ime.

Kako bi ga pronašao, Dr. Troplowitz nije trebao puno razmišljati. Inspiriran snježno bijelom bojom kreme, nazvao ju je NIVEA - izvedenica od latinske riječi nix (snijeg) i nivis (snježna).

Napokon, godine istraživanja i kreativnosti su se ispaltile. U prosincu 1911. godine, NIVEA je lansirana. Tako je započela povijest naše prve kreme za njegu kože.

Od samog početka, cilj Dr. Troplowitza bio je razvoj visoko kvalitetnih proizvoda koji su dostupni svima. Široka linija NIVEA proizvoda koja udovoljava svim potrebama vaše kože održava na životu viziju Dr. Troplowitza. I ona će se nastaviti slijedećih 100 godina.


NIVEA POVIJEST - 100 GODINA STVARANJA

 

Sjećamo se naših majki koji su je koristile svako jutro i večer. Sjećamo se kako su nam umasirale nježnu bijelu kremu u kožu nakon kupanja ili prije izlaska van. Sjećamo se i naših očeva koji su koristili NIVEA kremu za brijanje ili za njegu nakon brijanja.

Ovakva sjećanja učinila su plavu limenku dijelom naše obitelji već dugi niz generacija. No, u početku plava limenka nije uopće bila plava. Kada je lansirana 1911. godine, NIVEA krema je bila upakirana u žutu limenku s zelenim art nouveau elementima. Tek 1925. godine, kada smo odlučili osuvremeniti dizajn, rodila se plava limenka.

Otada, plava limenka NIVEA kreme, jedinstveni miris i baršunasta tekstura ostali su uglavnom jednaki. Možda je to razlog zašto je NIVEA krema toliko upečatljiva velikom broju ljudi. Ona ne pruža samo pouzdanu, hranjivu njegu - ona budi sjećanja na mjesta, mirise i teksture koje povezujemo s djetinjstvom.

Iz kojeg god razloga, plava limenka je postala je jedan od naših najuspješnijih proizvoda za njegu kože svih vremena. No važnije od toga, ona je dio tradicije milijuna obitelji u više od 200 zemalja širom svijeta. I nadamo se kako će nastaviti ljudima pružati lijepa sjećanja u budućnosti.

Upoznavanje svijeta s NIVEA proizvodima

1911

Kemičar dr. Isaac Lifschütz razvija emulziju "Eucerit" koja omogućuje povezivanje vode i ulja u kremu. Apotekar i poduzetnik dr. Oscar Troplowitz odmah je prepoznao njegujući potencijal te emulzije, baš kao i dermatolog prof. Paul Gerson Unna, pa su zajedničkim snagama razvili "kremu svih krema": NIVEA. S njenim uspjehom počeo se širiti i asortiman proizvoda: uskoro su u ponudi bili i puder i sapun. Danas naš Odjel za istraživanje i razvoj broji preko 500 zaposlenika koji slijede viziju ova tri istraživača. Naša predanost inovacijama i napretku vidljiva je u širenju proizvodnog asortimana, koji i dalje traje.

1914

Prekooceanski brodovi i prvi zrakoplovi počinju povezivati zemlje i kontinente, omogućuju duga putovanja, ali i širenje na međunarodna tržišta. Tek osnovano poduzeće Beiersdorf iskorištava ovu priliku: svega tri godine nakon predstavljanja NIVEA kreme u Hamburgu, krema postaje dostupna na svakom kontinentu, a gotovo polovica njene ukupne prodaje ostvarena je u inozemstvu.

U to vrijeme, ovakva ekspanzija nikad prije nije bila viđena u kozmetičkoj industriji. Našli smo se na nepoznatom teritoriju i zato smo morali biti dosjetljivi prilikom predstavljanja NIVEA proizvoda novim tržištima. U Južnoafričkoj republici, naprimjer, naši oglasi su morali biti napravljeni na tri jezika - engleskom, jeziku plemena Zulu i Xhosa jeziku. U Velikoj Britaniji, plavu NIVEA limenku smo morali zamijeniti jer je Britance podsjećala na aluminijske limenke laštila za cipele.

Danas je NIVEA prisutna u preko 200 zemalja svijeta i većina ljudi ju doživljava kao lokalni brand. To je najveće priznanje koje smo mogli dobiti od svojih korisnika. Veselimo se tome što ćemo vam donositi NIVEA proizvode i sljedećih 100 godina.

NIVEA momci

1924

Vremena se mijenjaju: stari ideal ljepote zamijenila je težnja svježini, zdravlju i kondiciji. I dok je naš kreativni odjel punom parom radio na osvježenju dizajn NIVEA proizvoda, slučajnost je iznjedrila našu novu reklamnu kampanju.

Juan Gregorio Clausen, voditelj odjela za oglašavanje, šetao je Hamburgom i u jednom izlogu opazio fotografiju troje vesele braće svježih lica: Rolf-Roberta, Petera i Wilhelma Wiethüchtera. Odmah je shvatio da ova fotografija obiteljskog zajedništva savršeno utjelovljuje bit novog NIVEA branda i tako su dječaci postali zvijezde našeg oglašavanja 1924. godine! Kampanja je polučila velik uspjeh, a braću su pozdravljali s “Bok, NIVEA!” gdje god su došli.

To nije bila jedina pažnja koja je poklanjana momcima. Odmah po lansiranju kampanje, počeli smo primati pisma djevojaka iz čitave zemlje. Fotografije i pisma su se slijevali, kao i izjave obožavanja poput “Oni su zaista jako slatki!” i “Šteta što nas nećete oženiti, jako vas volimo!”. Budući da je kampanja bila velik hit, nije prošlo dugo prije negoli su se NIVEA momcima pridružile i NIVEA djevojke…


NIVEA djevojke

1925

Iako su reality emisije poput "The Voice" ili "Hrvatska traži zvijezdu" danas uobičajene, ta vrsta potrage za talentima nije postojala 1925. godine. Stoga je objava oglasa u kojem smo tražili tri NIVEA djevojke izazvao ogromno zanimanje. Osobito zato što nismo tražili glamurozne modele, već obične djevojke:

“Ne tražimo ljepotice, debitantice ili mlade dame s uvojcima. Tražimo prirodne, zdrave i uredne djevojke.”

Gđa. Fröhlich iz Flensburga vidjela je oglas i odlučila kako su njene tri kćeri Margot, Elfriede i Hertha savršene za tu ulogu. Kada je njihov otac čuo za taj plan, jasno je dao do znanja kako ne želi da mu kćeri budu “manekenke u oglasima” – no majka je predala prijavu bez njegovog znanja! Sva sreća za njih, jer su sestre Fröhlich u natječaju pobijedile 1000 drugih djevojaka! Zanimljivo je kako njihova obitelj do tada nije znala što je NIVEA, jer su se u Njemačku doselili sa Samoe, gdje se naši proizvodi nisu mogli kupiti.

Na sreću, gosp. Fröhlich se pomirio s idejom da njegove kćeri budu NIVEA djevojke i tako su one zablistale u našim oglasima. I baš kao NIVEA momke prije njih, i djevojke su uskoro svi počeli veselo pozdravljati s “Bok NIVEA!” gdje god su došle.

nIVEA POSTAJE PIONIR ZAŠTITE OD SUNCA


1958

Pedesete godine prošlog stoljeća donijele su novi optimizam i gospodarski prosperitet. Procvala je kultura provođenja godišnjih odmora na plažama. I opet, NIVEA je bila ondje kako bi ljudima pružila maksimalnu zaštitu i zabavu tijekom vremena provedenog na suncu.

“NIVEA karavani” bili su uobičajen prizor u međunarodnim odmaralištima tijekom 60-tih i 70-tih godina. Svakom tko bi na plažu donio NIVEA proizvod za zaštitu od sunca poklonili bi već tada legendarnu NIVEA loptu za plažu. Potražnja za tim loptama znala je bila tolika da karavani nisu uspjeli doći do plaže - zaustavili bi ih već na putu do nje!

U isto vrijeme su naši znanstvenici razvili apsolutni novitet: Ultra ulje u spreju za zaštitu od sunca. Njegova jednostavna primjena i lagana tekstura odlično su se uklapali u životni stil nove generacije, i zato je požnjeo odličan uspjeh. NIVEA Odjel za istraživanje i razvoj je tijekom sljedećih desetljeća plasirao nebrojene inovacije u njezi kože, među kojima su:

  • Proizvodi sa SPF (faktorom zaštite od sunca)
  • Sprejevi za zaštitu od sunca 
  • Hidratantne kreme za zaštitu od sunca, kao što je NIVEA Sun Visage linija proizvoda
  • Specijalizirani proizvodi za djecu, bebe i osjetljivu kožu


Kako god se kultura odlaska na plažu i proizvodi za zaštitu od sunca mijenjali tokom vremena, NIVEA će uvijek imati isti cilj: pomoći ljudima svih dobnih skupina da uživaju na suncu, kad i gdje god požele.


1963

Šezdesete su vrijeme pobune. Sve više žena balansira obiteljski život i posao, pa im ne ostaje vremena za brigu o sebi. NIVEA mlijeko za tijelo donosi revoluciju s novim tipom emulzije za njegu kože - jednostavno se nanosi, brzo upija i koži odmah pruža intenzivnu njegu i zdrav izgled. NIVEA modernim obiteljima olakšava život u još jednom pogledu: kao odgovor na baby boom, predstavlja liniju za bebe koja pouzdano štiti i njeguje osjetljivu dječju kožu. Tadašnji asortiman za bebe sadržavao je puder, kupelj, kremu, sapun i pamučne štapiće za uši, a u 1990-ima se nastavio širiti.

1975

Listanje modnih magazina tog vremena, postaje jasno da na plažama nema više sramežljivosti. Bikiniji su sve manji, a mnoge žene se na plaži sunčaju bez gornjeg dijela kupaćeg kostima. Stoga u 1970-ima zaštita od sunca postaje prioritet. Upravo NIVEA istraživači su odigrali važnu ulogu u razvoju metode za određivanje faktora zaštite od sunca. Tako je po prvi put omogućena izravna usporedba učinkovitosti različitih proizvoda za zaštitu od sunca. Stoga NIVEA već 1975. godine na ambalažama svojih proizvoda za zaštitu od sunca ima označen SPF.


Revolucija u njezi kože

1986

Širok asortiman kozmetičkih proizvoda za muškarce danas je sasvim normalna pojava, no prije 90 godina proizvodi za njegu muškaraca sastojali su se samo od sapuna i vode. NIVEA se pobrinula da dođe do te promjene. Nakon sapuna i kreme za brijanje, NIVEA je 1980. godine započela novi trend s bezalkoholnim After Shave balzamom. Zahvajujući svojoj blagosti, balzam uskoro postaje omiljeni proizvod muškaraca, a ubrzo potom počinju pristizati zahtjevi za sličnim proizvodima. Stoga 1986 slijedi iduća inovacija: NIVEA Men. Ova linija za njegu kože prva je posvećena isključivo muškarcima i prilagođena potrebama njihove kože. Danas se NIVEA Men linija sastoji od široke palete proizvoda među kojima su: kreme, šamponi, proizvodi za oblikovanje, kupanje i tuširanje, njegu lica i anti-aging fluidi.

1998

NIVEA istraživanja o utjecaju starenja na potrebe kože rezultiraju pojavom revolucionarne linije za njegu zrele kože. Prvi put u svojoj povijesti, kozmetička industrija se obraća ženama starijima od 50. Ali inovacijama tu nije kraj. Uz pomoć napredne tehnologije, NIVEA istraživači stječu detaljan uvid u funkciju i strukturu kože. Beiersdorf 1998. godine te spoznaje oblikuje u kremu koja sadrži jedan od prirodnih sastojaka kože - koenzim Q10. Zahvaljujući dokazanoj učinkovitosti, NIVEA proizvodi obogaćeni koenzimom Q10 dio su svih naših važnih linija, od NIVEA Men do NIVEA Sun.

2011/2014

Briga o samom sebi i održavanje izgleda u današnjem su društvu iznimno važni. Iako naši životi postaju sve brži i hektičniji, NIVEA se brine da u njima uvijek nađete mjesta za njegujuće trenutke. Naši proizvodi nude maksimalnu njegu u najkraćem mogućem roku zahvaljujući kvalitetnim sastojcima. Uzmimo za primjer NIVEA Invisible Black & White dezodorans nastao 2011. godine - prvi dezodorans koji sprječava pojavu bijelih mrlja na tamnoj i žućkastih mrlja na svijetloj odjeći. Prava kozmetička revolucija!  Iduća inovacija predstavljena je 2014. godine u obliku In-Shower losiona za tijelo. Njegova jednostavna primjena i 2-u-1 učinak omogućuje modernim ženama i muškarcima znatnu uštedu vremena, ostavljajući prostor za druge obaveze.


Danas i sutra

Ono što je 1911. godine počelo kao NIVEA krema, danas je svjetski poznata marka s preko 500 proizvoda. Tijekom desetljeća, NIVEA je predstavila bezbroj inovativnih proizvoda za njegu kože, a razvoj i dalje traje. Bilo jučer, danas ili sutra, NIVEA uvijek postavlja nove standarde u njezi kože. Naši proizvodi čiste, hrane i štite Vašu kožu, istovremeno joj dajući točno ono što treba - blagu i učinovitu njegu koja ju čini glatkom, podatnom i prekrasno sjajnom. Bez obzira na to tko ste, gdje živite i što radite, NIVEA Vam pruža potpunu njegu kože za cijeli život.