LUMINOUS proizvodi za njegu kože

UVJERITE SE DA LUMINOUS STVARNO DJELUJE! ILI ĆEMO VAM VRATITI NOVAC.

Predstavljamo vam dva nova izvrsna proizvoda za njegu tijela: NIVEA LUMINOUS630 uljni serum i kremu za tijelo. Oba sadrže patentirani aktivni sastojak LUMINOUS630® koji smanjuje pojavu pigmentacijskih mrlja, ujednačava ten i primjetno smanjuje strije.
Uvjerite se da NIVEA inovacija stvarno djeluje* ili ćemo vam vratiti novac.**

 

 


ZANIMA ME VIŠE O PROMOCIJI

100 % JAMSTVO POVRATA NOVCA

Promocija je završena.

Tijekom trajanja promocije kupite i najmanje 2 tjedna redovito upotrebljavajte odabrani proizvod za njegu tijela: NIVEA LUMINOUS630 uljni serum za tijelo protiv strija ili NIVEA LUMINOUS630 kremu za tijelo protiv strija i mrlja. Toliko smo uvjereni u njihovu izvrsnu učinkovitost da smo vam spremni vratiti novac ako niste zadovoljni proizvodom koji ste odabrali.

SAVJET: Provjerite koji proizvod je primjeren za vas, jer zahtjev za povrat novca možete podnijeti samo jednom, za jedan proizvod.

  • Vrijedi za kupnju izvršenu u razdoblju od 1. 4. do 31. 5. 2024.
  • Jamstvo povrata novca moguće je ostvariti u razdoblju od 15. 4. do 30. 6. 2024.

Uvjet za sudjelovanje je ispravan račun za kupnju proizvoda i ispunjen obrazac na internetskoj stranici. Pročitajte pravila i uvjete sudjelovanja.

ikonice

1. korak: Izaberite i kupite NIVEA LUMINOUS630 uljni serum ili kremu za tijelo. Sačuvajte račun, koji potvrđuje kupnju!

2. korak: Proizvod redovito upotrebljavajte najmanje 2 tjedna.

3. korak: Ako niste zadovoljni s proizvodom vratit ćemo vam novac na vaš transakcijski račun.


ŽELIM POVRAT NOVCA

PROIZVOD NIJE ISPUNIO MOJA OČEKIVANJA

Jeste li odabrani proizvod za njegu tijela redovito upotrebljavali barem 2 tjedna i niste bili zadovoljni rezultatima? Žao nam je što naš proizvod nije ispunio vaša očekivanja, stoga smo vam spremni vratiti novac. Molimo, pročitajte pravila i uvjete sudjelovanja i slijedite korake u nastavku.

 

1. Fotografirajte račun, kojim se potvrđuje kupnja proizvoda u razdoblju od 1. 4. do 31. 5. 2024., na kojem moraju biti jasno vidljivi sljedeći podaci:

  • naziv trgovca (naziv fizičke ili online trgovine),
  • datum kupnje,
  • broj računa,
  • naziv proizvoda,
  • cijena proizvoda.

2. Ispunite obrazac.

VAŽNO: ako već imate svoj MojaNIVEA profil, prijavite se prije ispunjavanja obrasca. Ako još nemate profil, ne morate se prijaviti.

3. Odgovorite na postavljeno pitanje.

4. Učitajte fotografiju računa.

5. Pošaljite obrazac.

 

PAŽNJA: Zahtjev za povrat novca možete podnijeti samo jednom, isključivo za jedan proizvod koji sudjeluje u promotivnoj aktivnosti, čak i ako ste kupili više proizvoda.



ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

KOJE TRGOVINE SU UKLJUČENE U PROMOTIVNU AKTIVNOST?

Uključene su fizičke trgovine u Republici Hrvatskoj i internetske trgovine koje prodaju NIVEA proizvode i registrirane su u Republici Hrvatskoj

KAKVA JE PROCEDURA PROMOTIVNE AKTIVNOSTI?

Jednostavno kupite barem jedan od dva proizvoda uključena u promotivnu aktivnost (NIVEA LUMINOUS630 uljni serum za tijelo protiv strija ili NIVEA LUMINOUS630 kremu za tijelo protiv strija i mrlja). Upotrebljavajte ga redovito, najmanje 14 dana. Ako niste zadovoljni rezultatima, ispunite obrazac i priložite dokaz o kupnji. Pažljivo ćemo pregledati vaš zahtjev i ako je poslan u skladu s pravilima i uvjetima sudjelovanja, vratit ćemo vam pripadajući novčani iznos za 1 proizvod, na Vaš transakcijski račun.

KADA MOGU OČEKIVATI POVRAT NOVCA?

Povrat novca možete očekivati najkasnije 21 dan nakon podnošenja zahtjeva. Vrijeme prijenosa novčanih sredstava može ovisiti o vašoj banci.

IMAM POTEŠKOĆE S PODNOŠENJEM ZAHTJEVA, ŠTO MOGU UČINITI?

Nažalost, s vremena na vrijeme mogu se pojaviti tehnički problemi na koje ne možemo utjecati. Stoga vam savjetujemo da pokušate ponovno kasnije ili otvorite stranicu u drugom pregledniku. Preporučujemo korištenje preglednika Firefox ili Google Chrome. Također možete pokušati obrisati povijest pretraživanja ili upotrijebiti drugi uređaj.

Ako već imate svoj MojaNIVEA profil, prijavite se u njega prije ispunjavanja obrasca. Ako još nemate profil, ne morate se prijaviti.

Provjerite jeste li zaista ispunili sva obavezna polja i označili da se slažete i prihvaćate sve napisane uvjete sudjelovanja.

Ako ništa od navedenog ne uspije, možete nam pisati putem kontakt forme na našoj internetskoj stranici. Pritom Vas molimo da nam povjerite što više korisnih informacija kako bismo Vam mogli  učinkovito pomoći, u što kraćem roku. Savjet: priložite snimak zaslona koji prikazuje poteškoću i napišite koji preglednik i verziju preglednika koristite.

AKO KUPIM VIŠE OD JEDNOG PROIZVODA, MOGU LI VIŠE PUTA ZATRAŽITI POVRAT NOVCA?

Ne, opciju povrata novca možete koristiti samo jednom tijekom trajanja promotivne aktivnosti, a mi vam možemo vratiti samo iznos za jedan odabrani proizvod. Ako ste kupili više proizvoda, odaberite i označite onaj za koji želite zatražiti povrat novca.

MOGU LI ZA POVRAT NOVCA KORISTITI TRANSAKCIJSKI RAČUN DRUGE OSOBE?

Ne, novac možemo prebaciti samo na račun osobe koja je ispunila obrazac, što znači da podaci koje unesete u obrazac moraju odgovarati podacima vlasnika transakcijskog računa.

HOĆETE ME OBAVIJESTITI AKO SAM NETOČNO ISPUNIO/LA OBRAZAC?

Ne, razmatrat ćemo samo ispravno ispunjene obrasce i nećemo naknadno obavijestiti sudionike o mogućim pogreškama. Molimo Vas da prije konačnog slanja podataka pažljivo provjerite jeste li ih ispravno unijeli jer ne možemo odgovarati za netočne ili nepotpuno ispunjene zahtjeve.

* Prvi vidljivi rezultati za 2 tjedna. Testiranje uljnog seruma, 4-tjedna studija, 172 žene, 2022.

** Vrijedi za kupnju izvršenu u razdoblju od 1. 4. do 31. 5. 2024., i nakon najmanje 14 dana testiranja, uz važeći račun i ispunjen obrazac na internetskoj stranici.