Nakon vježbanja: Što trebate raditi

OTKRIJTE ODLIČNE SAVJETE ZA NAKON VJEŽBANJA

Redovito vježbanje je odlično za vaše tijelo, ali što nakon? Saznajte što se s vašim tijelom događa nakon vježbanja i što mu treba.

Tuširanje nakon vježbanja: Sve što trebate znati

Tuširanje nakon vježbanja je apsolutno nužno - ono će pomoći u čišćenju i osvježavanju kože.

Kakav učinak na tijelo ima vježbanje?

Zdravije srce

Fizička aktivnost povisuje puls - tako se u mišiće prenosi više krvi s kisikom. Taj proces ne samo da povećava veličinu i snagu srčanog mišića, već i smanjuje rizik od srčanih oboljenja.

Kakav učinak na tijelo ima vježbanje?

Jača pluća

Tijekom vježbanja se puls ubrzava kako bi mišići dobili dodatni kisik koji im treba. Vježbate li redovito, količina zraka koju možete udahnuti će se povećati, a vaša dijafragma će znatno ojačati.

Kakav učinak na tijelo ima vježbanje?

Povećana fleksibilnost

Kada mišiće i zglobove tijekom vježbanja prisilite da rade više nego inače, činite ih stabilnijima i fleskibilnijima - s vježbanjem postaju jači, a tako se i vaša izdržljivost povećava.

Kakav učinak na tijelo ima vježbanje?

Mozak funkcionira bolje

Povećani krvni pritisak tijekom vježbanja vrlo je koristan za mozak. Zato ćete se nakon vježbanja osjećati sabranije i primjetiti veću razinu koncentracije tijekom ispunjavanja zadataka.

Kakav učinak na tijelo ima vježbanje?

Mišići ojačavaju

Tijekom vježbanja u mišićima nastaju mala oštećenja, što je posve normalno. Kako se mišići sami popravljaju, tako ćete opaziti napredak u veličini i snazi tih mišića.

Što učiniti nakon vježbanja

Iako se nakon vježbanja osjećate iscrpljeno, ono što radite nakon intenzivnog vježbanja imat će ogroman učinak na uspješnost upravo odrađene vježbe.

Odmah nakon vježbanja, prvo se ohladite, istegnite i popijte dovoljno vode kako biste rehidratizirali tijelo. Ovi početni koraci pomoći će tijelu da se oporavi i spriječiti nepotrebnu upalu mišića.

Tuširanje nakon vježbanja kožu će osloboditi znoja i bakterija te joj pružiti osjećaj svježine. Također će opustiti mišiće i otvoriti pore, što će omogućiti tijelu da se čim brže ohladi i smanjiti osjećaj umora.

4 prednosti tuširanja nakon vježbanja

  • Uklonit će bakterije s kože
  • Vaša koža neće biti toliko sklona osipima i prištićima
  • Umirit će bol u mišićima
  • Povećat će cirkulaciju i tako opustiti mišiće umorne od vježbanja

Tuširanje nakon vježbanja: Vrijeme da se fokusirate na sebe

Vježbanje vam ponekad može oduzeti svu energiju i ostaviti vas iscrpljenima. Tada je idealan trenutak za tuširanje koje će vas opustiti, osvježiti i vratiti u normalno stanje.

Proizvodi za tuširanje nakon vježbanja

Nakon vježbanja, važno je kožu tretirati opuštajućim i revitalizirajućim proizvodima za tuširanje koji će vam pružiti prijeko potrebno osvježenje.

NIVEA Fresh Powerfruit gel za tuširanje je odličan izbor. Njegov osvježavajući miris borovnica pruža osjećaj ugodne svježine.

Iako nije baš ugodno, znojenje nakon vježbanja potpuno je normalno. Baš zato je tuširanje nakon vježbanja tako važno.

Muškarci imaju nešto drugačije potrebe kad je riječ o tuširanju nakon vježbanja. NIVEA Men Active Clean gel za tuširanje posebno je razvijen za muškarce. Njegova formula sadrži aktivni ugljen koji temeljito čisti mušku kožu, a osim na tijelu, može se koristiti i na kosi i tijelu.


Što jesti nakon vježbanja

Od intenzivnog vježbanja sigurno ćete ogladnjeti - zato tijelu pružite zdrav obrok koji će mu pomoći da se oporavi.

Ideje za obrok nakon vježbanja: Savršeno za obnovu energije

Sendviči

Ne možete pogriješiti sa sendvičem punim zdravih proteina kao što su piletina, puran ili losos. Ugljikohidrati u kruhu vratit će vam energiju,  dok će proteini čudesno djelovati na vaše mišiće.

Ideje za obrok nakon vježbanja: Savršeno za obnovu energije

Kajgana

Jaja su puna proteina i stoga odličan izbor nakon vježbanja. Pretvorite ih u uravnotežen obrok dodavanjem krumpira i drugog povrća.

Ideje za obrok nakon vježbanja: Savršeno za obnovu energije

Riba i povrće

Riba poput lososa fantastičan je izvor proteina. Poslužite li ga s povrćem kuhanim na pari i smeđom rižom, dobit ćete savršen obrok nakon vježbanja od kojeg ćete ostati siti dugo nakon što odradite vježbe.

Ideje za obrok nakon vježbanja: Savršeno za obnovu energije

Granola

Ukoliko tražite nešto brzo i jednostavno, granola je savršen izbor. Sadrži veliku količinu ugljikohidrata i proteina, pa će vas zasititi bez da optereti tijelo s nepotrebnim masnoćama i šećerom.

Ideje za obrok nakon vježbanja: Savršeno za obnovu energije

Pečena piletina

Meso poput piletine opskrbit će vas proteinom nakon vježbanja. Dodajte mu povrće i smeđu rižu kako biste obnovili razinu glukoze u mišićima i ponovno se osjećali odlično.

Zašto je izbor obroka nakon vježbanja tako važan?

Vježbanje je izvrstan način da tijelo održite zdravim, no to je tek pola dobivene bitke. Vaša prehrana imat će velik utjecaj na uspješnost odrađenih vježbi i osjećaj nakon vježbanja. Konzumacija prave hrane nakon vježbanja osigurat će uspješan oporavak vašeg tijela te kompenzirati gubitak vode i drugih nutrijenata.

Osigurajte da vaši obroci nakon vježbanja sadržavaju dovoljno proteina, jer upravo oni pomažu mišićima u obnavljanju i rastu. Ugljikohidrati su također važni za obnavljanje vaše razine energije.

Nadalje, pijte dovoljno vode nakon vježbanja kako biste rehidratizirali tijelo. Kada se znojite tijekom vježbanja, vaše tijelo gubi puno vode, što može dovesti do dehidracije i glavobolja.