opustanje nakon vjezbanja

Nakon vježbanja: Što trebate raditi

Otkrijte odlične savjete za nakon vježbanja
Redovito vježbanje je odlično za vaše tijelo, ali što nakon? Saznajte što se s vašim tijelom događa nakon vježbanja i što mu treba.

Tuširanje nakon vježbanja: Sve što trebate znati

Tuširanje nakon vježbanja je apsolutno nužno - ono će pomoći u čišćenju i osvježavanju kože.

Tuširanje nakon vježbanja: Vrijeme da se fokusirate na sebe

Vježbanje vam ponekad može oduzeti svu energiju i ostaviti vas iscrpljenima. Tada je idealan trenutak za tuširanje koje će vas opustiti, osvježiti i vratiti u normalno stanje.

Proizvodi za tuširanje nakon vježbanja

Nakon vježbanja, važno je kožu tretirati opuštajućim i revitalizirajućim proizvodima za tuširanje koji će vam pružiti prijeko potrebno osvježenje.

NIVEA Fresh Powerfruit gel za tuširanje je odličan izbor. Njegov osvježavajući miris borovnica pruža osjećaj ugodne svježine.

Iako nije baš ugodno, znojenje nakon vježbanja potpuno je normalno. Baš zato je tuširanje nakon vježbanja tako važno.

Muškarci imaju nešto drugačije potrebe kad je riječ o tuširanju nakon vježbanja. NIVEA Men Active Clean gel za tuširanje posebno je razvijen za muškarce. Njegova formula sadrži aktivni ugljen koji temeljito čisti mušku kožu, a osim na tijelu, može se koristiti i na kosi i tijelu.

Što jesti nakon vježbanja

Od intenzivnog vježbanja sigurno ćete ogladnjeti - zato tijelu pružite zdrav obrok koji će mu pomoći da se oporavi.

NIVEA proizvodi za energizirajuće tuširanje nakon vježbanja

Zašto je izbor obroka nakon vježbanja tako važan?

Vježbanje je izvrstan način da tijelo održite zdravim, no to je tek pola dobivene bitke. Vaša prehrana imat će velik utjecaj na uspješnost odrađenih vježbi i osjećaj nakon vježbanja. Konzumacija prave hrane nakon vježbanja osigurat će uspješan oporavak vašeg tijela te kompenzirati gubitak vode i drugih nutrijenata.

Osigurajte da vaši obroci nakon vježbanja sadržavaju dovoljno proteina, jer upravo oni pomažu mišićima u obnavljanju i rastu. Ugljikohidrati su također važni za obnavljanje vaše razine energije.

Nadalje, pijte dovoljno vode nakon vježbanja kako biste rehidratizirali tijelo. Kada se znojite tijekom vježbanja, vaše tijelo gubi puno vode, što može dovesti do dehidracije i glavobolja.