Borba protiv klimatskih promjena: ulažemo veliki napor u razvoj najboljih mogućih proizvoda za njegu kože i pritom uvijek vodimo računa o tome kako možemo smanjiti svoje emisije CO2 i uštedjeti energiju duž našeg cjelokupnog lanca vrijednosti.
- Apsolutno smanjenje ukupnih emisija lanca vrijednosti za 30 % do 2025.
- Klimatski neutralno poslovanje do 2030.
- Klimatski-neutralizirani proizvodi
Ekološki prihvatljive formule: primjenom ekološki prihvatljivih i biorazgradivih zamjenskih sirovina nastojimo poboljšati usklađenost našeg cjelokupnog portfelja s okolišem.
- NIVEA proizvodi su 100 % bez mikroplastike od kraja 2021.
- Naše formule u EU sadržavaju isključivo biorazgradive polimere do kraja 2025.
Održiva plastična ambalaža i smanjenje količine otpada: vodeći se načelima kružne ekonomije, NIVEA ima misiju odgovorno upotrebljavati plastiku u ambalaži svojih proizvoda. Naš je pristup jednostavan: smanjujemo upotrebu plastike kada je god to moguće, recikliramo je koliko je god to moguće, zamjenjujemo je kada to ima smisla i ohrabrujemo kupce naših proizvoda da ambalažu ponovno upotrebljavaju.
- 100 % ambalaže moguće je ponovno napuniti, upotrijebiti ili reciklirati do 2025.
- Smanjenje čiste plastike na fosilnoj osnovi za 50 % do 2025.
- 30 % recikliranih materijala u plastičnoj ambalaži do 2025.
- Smanjenje otpada u proizvodnim pogonima za 30 % do 2025.
- 0 % proizvodnog otpada završava na odlagalištima
Odgovorna nabava: NIVEA se nastoji prema prirodi ophoditi s poštovanjem. Naši ciljevi stoga uključuju doprinos ekološkoj poljoprivredi, sprječavanje krčenja šuma i brigu za zajednice i regije u kojima rastu sirovine za naše sastojke.
- Svi su sastojci iz održivih izvora do 2025.
- Glavne sirovine stižu iz izvora bez krčenja šuma do 2025.
- 100 % našeg palmina ulja (ulja palminih koštica) dobiva se na održiv način od kraja 2020.
- 100 % naših sklopivih kutija ima certifikat FSC od 2019.
Smanjenje potrošnje vode: kao proizvođač proizvoda za njegu kože, svjesni smo velike odgovornosti koju imamo i smanjenje potrošnje vode predstavlja glavni dio našeg pristupa održivosti.
- Potrošnja vode po proizvedenom proizvodu smanjena je za 25 % do 2025.
Podijelite