jutarnja rutina za svaki dan

Jutarnja rutina: tuširanje

Započnite jutro s tuširanjem
Većini ljudi buđenje predstavlja problem, no energizirajuće tuširanje može biti upravo ono što trebate za pozitivan početak dana.

Sretno buđenje

Rijetko tko uživa u jutarnjem buđenju, no postoje načini kako popraviti raspoloženje ujutro.

Probudite se na najbolji način

Ponavljate li često da niste jutarnji tip? Niste sami, mnogim ljudima je rano-jutarnjo buđenje prava noćna mora.

Prilikom ustajanja prvo sjednite kako biste probudili cirkulaciju. Također, probajte par puta duboko udahnuti kako biste se čim prije zaista razbudili.

Mnogi energiju ujutro pronalaze u vježbanju. To je odličan način da se razbudite, no pazite da ne pretjerate jer biste inače mogli osjetiti umor.

Uzmite si dovoljno vremena: Bez požurivanja

Ideja da alarm jednostavno utihnete nekoliko puta vrlo je mamljiva, no je li dodatnih 10 minuta izležavanja vrijedno stresa koji donosi užurbana priprema? Ne dopustite da jutarnji stres bude uvod u kaotičan ostatak dana, zato si uzmite dovoljno vremena za ustajanje i pripremu u miru.

5 načina za fenomenalan početak dana

  • Pripremite doručak unaprijed koliko možete
  • Pripremite odjeću večer prije
  • Ako trebate pričekati da se zagrije voda za tuširanje, učinite to dok jedete doručak
  • Kosu perite svakih nekoliko dana
  • Ručak koji ćete ponijeti na posao pripremite večer prije i stavite ga u hladnjak

Praktični savjeti za pozitivnija buđenja

  • Ne pijte alkohol noć prije - mamurluk će otežati buđenje
  • Ustanite čim prije nakon što alarm zazvoni - tako će vam ostati dovoljno vremena da se razbudite kako treba
  • Svako malo se počastite omiljenim doručkom - to će vas motivirati da ustanete
  • Obećajte si da nećete provjeravati društvene mreže i e-mailove u krevetu kako biste izbjegli stres

Zašto je ujutro tako teško ustati?

Većina ljudi prezire zvuk alarma koji nas obaviještava da je vrijeme za novi radni dan. Čini nam se da je premračno, prehladno ili prerano za ustajanje, no taj osjećaj je uvelike povezan s fazama sna.

Obično iskusite četiri do šest faza sna na noć koje variraju od laganog do dubokog sna. Ako se probudite tijekom faze dubokog sna, buđenje će vam pasti neizmjerno teško, a ostatak dana ćete osjećati umor i iscrpljenost.

Svatko treba drukčiju količinu sna za ispravno funkcioniranje organizma – ne postoji jedinstvena formula za sve. Otkrijete li koliko sati spavanja treba baš vama, možete razviti svoju rutinu odlaska u krevet s kojom ćete dobiti dovoljno sna i buditi se svježi i odmorni.

Tuširanje: Najbolji način da započnete dan

Većina jutarnjih rutina počinje s tuširanjem - evo kako tuširanje može vaše jutro učiniti fenomenalnim.

NIVEA proizvodi za odlično jutarnje tuširanje

Razbudite se uz toplo-hladno tuširanje

Koncept toplo-hladnog tuširanja je vrlo jednostavan: naizmjence se u kratkim intervalima tuširajte toplom i zatim hladnom vodom. Pokušajte se jednu minutu tuširati toplom, a zatim 30 sekundi hladnom vodom te ponovite ciklus par puta.

Iznenadit ćete se koliko učinkovito je toplo-hladno tuširanje. Topla voda će proširiti krvne žile i povećati cirkulaciju, dok će hladna voda suziti žile i sniziti krvni pritisak.

Ne samo da će vas ovakvo tuširanje razbuditi, ono dokazano oslobađa tijelo od toksina i ublažava upalu mišića. Odvažite se i isprobajte ga!

Mjerite si vrijeme!

Ako provodite previše vremena pod tušem, koristite štopericu koja će vas upozoriti kad vam uistekne vrijeme. To će vas motivirati da prije završite s tuširanjem, a preostalo vrijeme možete iskoristiti za prijeko potrebnu šalicu kave.

Razlozi zašto ne smijete preskočiti jutarnje tuširanje

  • Mirisat ćete svježe i čisto ostatak dana
  • Ima revitalizirajući učinak
  • To je odličan trenutak da se mentalno pripremite na dan
  • Pomoći će vam da budete pozorniji ostatak dana

Probudite svoja osjetila

Osjećaj vode na koži ima osvježavajući i energizirajući učinak. Koliko god umorni i razdražljivi bili kad se probudite, uvođenje tuširanja u jutarnju rutinu prvi je korak prema fantastičnom početku dana.

NIVEA PREPORUKE